Sleva 35 % na proteinové nápoje
Platí na všechny velké nezlevněné proteiňáky. Kód: 35DOZY
Platí na všechny velké nezlevněné proteiňáky. Kód: 35DOZY
Před 13 lety jsme s proteinem teprve experimentovali. Jeho účinky na sobě poprvé zkoušel náš majitel Petr Slavík. Jak se v čase změnil svět proteinové diety a v čem se proměnili její zákazníci?
Největšími milníky KetoDiet vás provedou:
Petr Slavík
majitel a jednatel
Ria Vlčková
ředitelka obchodu
Martina Weisserová
ředitelka oddělení produktu a dietní koučka
Jirka Skála
výživový poradce a produktový specialista
Petr: Kamarád si v roce 2010 koupil proteinovou dietu z Francie. Oba dva jsme s ní úspěšně zhubli. Došlo nám, že takový produkt v Česku není, tak jsme začali hledat recepturu a zabývat se vývojem.
V průběhu roku se nám podařilo vyladit první produkt – proteinový prášek. Dali jsme tomu název a brand a 6. 9. 2011 spustili web. Po osobních zkušenostech jsme věděli, že je to funkční dieta s rychlými výsledky.
Ria: Nikdo tu neměl ponětí, co to hubnutí prostřednictvím ketózy je. Vsadili jsme na přátele a známé. Dávali jsme jim ochutnat a rozšiřovali jsme síť partnerů v kamenných provozovnách. U nich byla větší pravděpodobnost, že lidem princip hubnutí vysvětlí.
Začátky byly v očích zákazníků plné nedůvěry, předsudků a neznalosti. Ale kdo vyzkoušel, většinou byl spokojený a doporučoval nás dál. Osobní reference fungovala jako nejlepší reklama.
Ria: Začínali jsme pouze s nápojovou variantou, která byla balena do dózy. Měla neutrální chuť a dochucovali jsme ji tabletami. První rok jsme neměli žádné dietní programy, žádné jiné produkty.
Balili jsme v garáži u rodinného domu a balíčky vozili sami na poštu. Vyhlíželi jsme každou objednávku. S přibývajícími zákazníky a poptávkou jsme začali vnímat, že je potřeba rozšířit portfolio. Zároveň jsme založili první výživový chat.
Čím dál víc jsme si uvědomovali, že zhubnout není tak složité. Mnohem těžší je znovu nepřibrat. Chtěli jsme být parťákem i po dietě. A tak tenkrát vznikl KetoLife. Aby lidé, kteří s námi zhubli, mohli na dietu navázat a svoji vysněnou hmotnost udržet.
Navrhli jsme produkty vhodné pro běžné stravování – těstoviny, kaše, polévky, tyčinky, nápoje, které měly nahradit jídlo tam, kde si ho nestíháte připravit.
Celý projekt jsme po čase poslali k ledu, abychom na tuto myšlenku mohli o pár let později zase navázat.
Přemýšlení našich zákazníků se mění. Častěji řeší, jak jíst po dietě. Máme radost, že si naše zelené Stay fit potraviny oblíbili nejen oni, ale také:
Snídaňové kaše, granolu i mnoho dalších jako např. čirý protein zbožňuje celá moje rodina. Jsou super zdrojem živin pro mladé sportovce i studenty.
Stay fit potraviny jsou jistota:
Pečlivě je vyvíjíme. Hlídáme jejich nutriční hodnoty, ale i kvalitu každé suroviny.
Martina: Proměnil se opravdu významně. Přibylo mnoho výrobců a prodejců. Některé produkty jsou dobré, jiné naopak špatné. Není snadné se zorientovat. Stejně tak, jako se mění trh, mění se i edukace lidí.
⬅️ Dříve
Zákazníci se nás ptali, jaký je rozdíl mezi proteinem a bílkovinami a co to vlastně je. Panoval předsudek, že když budu jíst bílkoviny, budu vypadat jako kulturista.
➡️ Dnes
Lidé se mnohem víc zajímají o kvalitu jídla a surovin. Jsou ochotní si za ni připlatit. Méně je totiž více a když si koupíte kvalitnější jídlo, stačí sníst méně a ve výsledku ušetříte. Mnoho lidí pochopilo, že z běžných zdrojů je velmi obtížné dostat do jídelníčku potřebné makroživiny. A tak se již nebrání různým doplňkům stravy, a to nejen v dietním režimu, ale i v rámci zdravého životního stylu.
Jirka: Přál bych si, abychom měli spokojené zákazníky, kteří se ztotožní nejen s naším produktem, ale i s naší filosofií a pohledem na životní styl. Nechceme být jen někdo, kdo pomáhá zhubnout.
Nikdy od nás neuslyšíte líbezně znějící věty typu: Hubněte, ale necvičte!
Všichni si uvědomujeme, že pohyb je nedílnou součástí aktivního životního stylu, stejně jako strava. Rád bych se jednou provždy zbavil nálepky, že jsme jen instantní šlichta z pytlíku. Všichni, kdo se podívají na naše produkty, zjistí, že to není pravda.
Chceme, aby nám lidé věřili, kdykoliv se rozhodnou sáhnout po našem produktu.
Jirka: Chceme být především poctiví k ostatním i sami k sobě. Věřím, že kolik do toho vložíme, tolik se nám vrátí. Nechceme si hrát na něco, co nejsme, i když by nám to možná z krátkodobého hlediska mohlo přinést plusové body. Není to náš styl. Jsme si moc dobře vědomi toho, že změna nenastává ze dne na den, ale je to běh na dlouhou trať. Myslím, že motto: Cesta je cíl nás hezky vystihuje.
Foto: KetoDiet
Tenhle článek stojí za sdílení!
Jako správný copywriter zásobuje náš blog novinkami ze světa proteinové diety, rozhovory o hubnutí a články z oblasti aktivního životního stylu.